Nations Forum

an idea 8 replies

Djstayer5211 (Vip) said on: 2009-06-04 12:00 pm
3116 Days, 15 Hrs, 46 Min, 15 Sec ago
i believe that we should all enter a war round with every clan and member that is active. We should all split into 2 clans so say 50 are active it would be 25 on 25 it would be fun.
IconStealerX said on: 2009-06-04 12:38 pm
3116 Days, 15 Hrs, 8 Min, 56 Sec ago
no. It wouldnt. War isnt like.. yay lets make war. To war I need a reason plus .. Next round there's a war so shh .
Djstayer5211 (Vip) said on: 2009-06-04 07:57 pm
3116 Days, 7 Hrs, 49 Min, 20 Sec ago
x dont get mouthy with me or ill put it to use lol jk
R-ave-N said on: 2009-06-04 10:26 pm
3116 Days, 5 Hrs, 20 Min, 37 Sec ago
lmao :o
Jing said on: 2009-06-04 11:22 pm
3116 Days, 4 Hrs, 24 Min, 52 Sec ago
Don't threaten my property...
Or I'll rape you with a rake!
IconStealerX said on: 2009-06-05 01:14 pm
3115 Days, 14 Hrs, 33 Min, 6 Sec ago
I was saying that for fun but there was a bit of honnesty in my words and for my part :P I am just not interested... Well.. Would depend against who I would be waring meh :/
AK47 said on: 2009-06-05 02:16 pm
3115 Days, 13 Hrs, 30 Min, 55 Sec ago

NO!!!
Tommy_V said on: 2009-06-05 03:12 pm
3115 Days, 12 Hrs, 34 Min, 57 Sec ago
It's just gonna turn into another UA round...


Everyone gets excited, then after a few days everyone's doing there own thing again.
Faceless_one said on: 2009-06-05 03:53 pm
3115 Days, 11 Hrs, 53 Min, 37 Sec ago
Well The legendary_ONES is a clan of war we'll be at war no matter what, if you really want a war just join the LO's we'll be sure to be in a war next round. What Am I talking about i'm sure we'll be in a war before the end of this round. I got 200 missiles i'm playing FTK not FTW. I'm just waiting on my leader to say attack hehehehehe
MUAHAHAHAHAHAHA

I LOVE BEING A MENACE

"I'm making a list checking it twice i wanna know who's been naughty or nice"



LOL